Lambert T-

Igår skrev jag en hel uppsats som egentligen ska lämnas in imorrn men läraren förlängde deadline till tisdag... Aja, nu är jag glad för jag slipper göra den! Shit vad duktig jag är...

Dagens fierce me, here you go!

Adam Lambert T-shirt fick jag av Sara i julklapp, västen köpte jag i Japan (Harajuku) för ca 600 svenska kronor.


Choklad iPhone skal köpt i Japan (Harajuku). Nitarmband köpt i Myrorna.


Handfängsel-halsband fick jag av Mika, Rock-halsbandet köpte jag i Ur&Penn för typ 70kr, den tredje hade jag sedan länge sen.


Om du ska ut på fuktiga dagar och har sånt där hår som lockar sig i fukten är det skitbra att knyta en liten tofs och stoppa in allt i mössan. Om du inte har något emot att se ut som en kille... Men jag bryr mig inte så mycket. I'm so gay<3

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0