Köpe å köpe

Hey!

Mamma köpte 2par SKIIITSNYGGA strumpbyxor till mig idag! Sen hade hon också köpt en skid/snowboardjacka, som var rätt snygg, men jag ville ha en annan så efter skolan åkte vi till Stadium Outlet och köpte en annan. Det är snyggast i världen, just sayin'... Bortskämd? Nejdå.
Sen fick jag skjuts till stallet för dagens insats inom hästyrket, men vi fick jobba över en och en halv timme, till halv 10. Taskigt? JAAA! Fick reda på att Sara har alzhemiers vid 15års ålder. Hm...



Råkade se priset..:
Check-Up 199:-
Crocodile 149:-

Och alla vet väl hur mycket jag älskar djurmönster??<333 Kärlek till dem från hela mitt hjärta.

Jackan kostade typ lite under 2000kr?

Aja, priser är ointressant. Men vissa gillar att läsa så here you go...


Remember, hugging is like dryhumping in public.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0