Hairstyling is Awesomeness

Tofs? Då ska det toppas rätt upp i luften! Utsläppt? Då ska det teasas! Lockigt? Låt det falla naturligt! Afro? Ja du..

"Eeeew, vad har du i håret?" "Oj, ditt hår är stenhårt!" "Asså... Ska det vara så okontrollerat?"

Det kan jag svara på här och nu. Jag vet vad jag utsätter mitt hår och jag har full kontroll över det. Ser det rufsigt ut var det meningen, ser det stort ut var det också meningen. Allt jag gör med mitt hår gör jag på MITT sätt! Jag går inte en enda dag utan att ha fixat det så att det ser ut som jag vill att det ska se ut. Inga mer idiotiska kommentarer om det, okej?






Ikväll = inget fön, inget plattande efter dushen. Så nu är det naturligt lockigt! Precis som jag vill ha det.

Jag uppskattar frågor om hur jag stylar, men inga "Varför? Det är ju fult!" Osv.

God natt! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

gaaaah! vad bra du stylar ditt hår :) och att du orkar varje dag! haha, jag har inget tålamod med mitt hår....x) Och jätte cool blogg! :D xx

2011-01-05 @ 11:44:04
Postat av: Linn-Lay

så söt :)

2011-01-05 @ 14:58:29
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0