Gay, so what?

Med titeln menar jag två saker:
- Någon är gay, men det gör inte dem mer olik än oss andra så dra inte ner dem, behandla dem som du skulle göra med en straight!! Skillnaden är bara att de älskar någon med samma kön. Världen handlar inte bara om kärlek.

- Folk som är öppet homosexuella vill ofta "visa världen" att de är speciella. Samma sak här, ni är inte mer speciella än oss andra. Jag blir överlycklig när homosexuella personer kan vara stolta över vilka de är, och kan vara det öppet. Men med öppet menar jag att de ska vara sig själva, och slippa dölja något. Men många "öppna" homosexuella människor vill gärna visa det i porr/snusk videos. SÅ LÅNGT BEHÖVER NI INTE GÅ!!! T.ex Chris Crocker "LEAVE BRITNEY ALONE!!!" killen har släppt en musikvideo som är olagligt för folk under 18år, som jag inte kunde playa för youtube vet hur gammal jag är. Men så intresserad av mediavärlden som jag är (dock verkligen inte intresserad av snusk), fick tag i denna musikvideo där alla kan se. Denna är samma som originalet, inte ocensurerad alls.

OBS!! Om du är yngre eller känslig, KOLLA EJ!


Lägger även upp en film på hans mormor/farmors reaktion på videon (rätt kul):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0