Fail...

Ni vet mitt tidigare inlägg? Jag kunde inte klara av en enda av dem!!! Asså shit...

Jag känner mig så dum, ni alla tar er tid att läsa min blogg, men jag kan aldrig skriva om något vettigt!!! Något de flesta läsare väntar på! Kan aldrig hålla löften...

Jag vet att det är helt onödigt med en massa ursäkter, men om ni är intresserade så kan ni få veta orsakerna till att jag inte kunde göra det jag lovat:

Klippa håret - Egentligen började jag klippa mig lite försiktigt, har ju aldrig gjort det förut förutom luggen! Men sen fick jag panik och vågade inte klippa mer... Så ja, jag har klippt mig, men man ser INGEN skillnad! Får väl försöka en annan dag...

Fixa Hannas naglar - Hon var ute tills typ 6, sen var hon tvungen att skriva någon uppsats. Men jag antar att hon kommer tjata på mig om hennes naglar imorgon!

Fixa mina naglar - Jag har annars haft det rätt så fullt upp. Har en presentation imorgon och eftersom att jag inte var i skolan igår var jag tvungen att skriva den idag hemma... Sen såg mitt rum ut som ett helvete så jag tyckte att det var dags att städa och dammsuga. Sen tog jag en duch, och jag kanske duchade lite för länge..... Och min dag tog slut!

Fixa decobakelser - Samma orsak som ovan. Tänkte att jag skulle göra den nu, men när jag öppnade min deco-låda kom jag på att det tar ååår att packa upp allt, öppna alla lock på grädden osv. Sorry!

Vi får se vad som händer imorrn!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0