Eternety Shopping!!

Idag var Jag, Sara och Eleonor i Kista Centrum och shoppade från 2 till halv 10. It was awesome I tell you! Nora är i E-tuna och kunde inte joina, men fan vad kul vi hade ändå!

Här är lite bilder från dagens shopping:

Sara och jag åt kebab och Nell åt sushi till middag.

"Jag hitta dem!!" (Inte shorts, det är bigga trosor..)



Kåt på en docka med string


Hiläärious~

Döpte honom till Tommy Jr och han är min

Haha, älskar den bilden

Nog av bilder? Nääh, här kommer fler! Mitt lilla inköp:

I'm Bad mössa 99:- SALT

Tröja 249:- JC Jeans 299:- JC



SKIIITSNYGGA BYXOR!!


Sorry, stökigt rum!!

Kram, tack för att ni läser!

Kommentarer
Postat av: Nell

Det var jag som hittade tröjan :D Very proud I am, Young padawan! ^^

2011-01-07 @ 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0