Död dag..

Tja.
Sorry att jag inte bloggade igår, men jag fick inte en enda minuts sömn förrförra natten även om jag BARA låg i sängen och det enda jag gjorde var att försöka somna. Men nej, min hjärna fungerar inte på det sättet. Tänkte bara på hur mycket jag hatar att skolan börjar, och en annan otrolig läskig sak jag inte ska berätta för er för jag vill inte förstöra er sömn. Sara förstörde min så, yea...

Var helt död i skolan, och lite annat hände som jag inte kan skriva såhär öppet. När jag kom hem kollade jag på TV och somnade. Sen gick jag och la mig typ halv 11. Så nu är jag väldigt utvilad!

Måste börja skriva på en uppsats som ska lämnas in på fredag. Tror jag börjar med den ikväll.

Trots att jag inte bloggat på ett dygn håller läsarsiffrorna. TACK!!<3

Kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0