Dålig början på 2011

Just nu mår jag skit, kommer typ spy närsomhelst. Har inte ätit något på hela dagen, och tänker inte göra det heller. Vågar inte för jag vill ju inte spy. Det skulle vara den sämsta början på 2011.

Imorrn ska jag typ till ytterligare någon fest.. orkar jag?! Men på måndag ska jag shoppa och festa med Nora, Eleonor och Sara, och det kommer bli kul för då har jag nog hunnit vila upp mig.

Yess... men nu börjar jag bli hungrig så jag ska nog äta något ändå. Haha, helt onödigt att jag skrev allt det där innan. Men är Erika hungrig ska Erika fan äta.

Hoppas ni har en bra start på 2011 i alla fall!

..det blir ingen bild nu, har märkt att jag kanske laddat upp för många så jag antar att ni är lute trötta på det.. HAHA. Senare kommer fler bilder! WHAOUH!

Kramkram och gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0