Barnvakt

Sitter och målar tånaglarna. Vet att jag borde sova men kunde inte låta bli!

Det var en lång och vanlig skoldag idag, vi slutade kl 4. Sämst!

Men direkt efter var jag barnvakt åt de 2 sötaste barnen i världen! Tjejen var 3 och killen var typ 8. De är så otroligt söta<333 Vi byggde ett hus med typ plattor (?) och sen lekte vi restaurang. Och det som är så bra är att killen har en tjejs hobbier, och han leker typ bara med tjejer. Det var fett lätt att kombinera så båda fick ha kul! Gu va de e söta...

Men sen drog jag iväg för att rida, så syrran fick ta över. Oooch det gick rätt bra att rida, fick massa beröm av instruktören IGEN! Det händer inte så ofta för mig...


Dagens frisyr:






PS. Boys should wear eyeliner!





Feel hot, look beautiful. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0