Barnsligt är bäst

Wazzaapppp??
Kollade på Disney on Ice idag och det var skitkul! Barnsligt barnsligt I know men det är samma sak som att kolla på typ konståkning i OS och hoppas att de inte ramlar? Okej, det är säkert också bara jag som gör. Åkte med mina två småsyskon och mamma :) Åt massa godis och sockervadd, gött. Shoppade lite efter, sen åkte vi med pappa till en kinarestaurang. Som efterrätt åt jag citronsorbet. Guu va gott det var!! Avslutade dagen med att se Misson Impossible II med mamma och äldsta syrran.

Topic: VARFÖR ÄR DET BARA ASIATER SOM HELA TIDEN SKA VARA EFTER MIG?!

Som t.ex idag satt 10 kinesiska killar runt ett bord i restaurangen och åt. ALLA satt vända och glodde på mig! Hur kul är det för mig att sitta och slaska i mig nudlar då lixom? Varje gång jag kollade upp på dem vände alla sig och fortsatte äta. Till slut kunde jag inte hålla mig för skratt!
Och vi ska inte tala om Japan! Vart jag än går hälsar alla på mig och frågar hur jag mår, och går jag förbi en bar sitter alla och visslar åt mig! Måste ha med en väska överallt för att kunna gömma rumpan, haha. Sen när jag går och shoppar samlas massa personal runt mig och frågar vad jag vill ha, om jag behöver hjälp och allt möjligt. Ska jag testa skor kommer en kille springande så att han hinner knyta upp skosnörerna åt mig. Ja, lite jobbigt men hur gulligt som helst! Människor fraking JAGAR MIG för att fåga frågor och ge tusentals komplimanger. Och det sista; släkten. Alla vill ta med mig överallt för shopping, middagar, VIP saker blablabla. Känner mig som en prydnads chihuahua. HAHA Celebrity, I know. The fame is beautiful.


Ja... jag bara älskar Japan. Kanske flyttar dit om några år, men vi har ingen aning ännu...

Det finns ju en liten anledning bakom det hela, men det kan jag inte säga såhär officiellt, inte ännu i alla fall. Det är ingen kriminalitet, just so you know. Jag säger bara FANS... hahaha

Kram på er bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0