Back in Bussiness

Red fina Starlight idag och det gick åt helvete men det var skönt att få rida igen! Det var typ en månad sen som jag red, och det känns som en evighet!

Klicka på bilden

Det var synd att jag inte kunde rida med Sara idag, hon är lat hon, den jäkeln! Haha nejdå...

Slut med hästsnacket. Nu snackar vi godis! Har käkat alldeles för mycket godis idag så jag mår illa, men det var värt det! HOOH!!! Btw, jag älskar maskgodis, de e gött :)


OTROLIGT oseriöst och onödigt inlägg...!! Ni får tåla det ibland.

Skolan börjar på tisdag men imorrn börjar jobbet!! Jag måste alltid jobba övertid, och får skäll för allt jag gör. Här har ni mig, 15år och är redan nära på att få sparken! Wihoo..?

Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0