Alldeles för söt...

Ni vet människor som är så himla söta att vi andra känner oss väldigt nedtryckta? Ush, det är ju olagligt! Visst visst, om denna råkar vara en kille som råkar vara min är det helt okej men annars NEJ!

Markus är just en sån person. Han är alldeles för söt att han trycker ner oss andra, och han är inget mer för mig än min Balloon buddy. Hah, alla bara wtf?! Tänk inte mer på det, vi kallas oss för balloon buddies för vi är ballongfans. Dagisvarning!

Så.. som sagt är han inte min, men han får fortsätta vara söt, bara den här gången. Han är en som jag kan säga helt öppet "jag är skitkär i dig" och sånt... Han bara skrattar och tycker det är gulligt. Saken är ju att han är gay. So, what could I possibly do? Respektfull och snäll på alla sätt är han också!<3 Äntligen hittar man en 15årig MOGEN kille. Ibland önskar jag att jag var en homosexuell kille (haha)... Btw, bästa fotografen i världen.

'


Kolla hans bilder på dA! Jimmy1hitme1love heter han.

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0