Awkward girls in the corner

Idag hade vi inga lektioner, asskönt. Men det var en "speciell" dag....
Först åkte vår klass till Ungdomsmottagningen. Jag, Sara och Nora hittade inte dit och kom en halvtimme för sent. Rätt skönt ändå.

Sen i skolan blåste Nora, Sara och jag upp kondomer på toaletten (wtf?!). Det luktade jorbgubb överallt efter det.

Sen skulle vi till nån dans grej..? För det är någon annan dansgrej imorrn där alla 9or träffas och dansar. Jag orkar inte gå i alla fall. Där lärde vi oss hur man dansade. Det var så jävla awkward i början när man stod med någon man inte alls kände och skulle dansa... Men sen blev det lite roligare, men det beror på hur den andra var som man bytte till. I slutet blev det bara nått galet skämt av alltihop och så skämtade vi bara runt.

Men det som var mest awkward var att jag träffade alla från min gamla skola..... Det gillar jag ICKE!





Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0