2 days

Tjena mina fina och fula bloggläsare! Det är så elakt av andra som alltid bara ska säga hej till sina fina läsare, så nu får ni fula också ett hej!

Jag har varit så upptagen, och har inte hunnit fixa deco... Får se om jag hinner imorrn!!!

Igår red jag på världens finaste Starlight, och det gick rätt bra. Ska rida henne imorrn oxå.


Kom precis hem från en middag, och jag känner att jag ätit för mycket choklad, så jag varvar ner med någon apelsinsort som heter Sweety. REKOMMENDATION! Shit... jag rekommenderar en apelsin... Men jag är speciell så jag är fortfarande coolast i världen. Sen var jag uttråkad så jag satte massa funnybands på mina byxor med småbarnen. Åter igen, coolast i världen.


Imorse var jag i japanska skolan. Det var inte så farligt idag, för vi spenderade Japanska- och SO lektionen med att göra sjuji. Jag typ suger på det..? Men efter att ha slösat ca 30papper gick det rätt bra. Sparade 3st, men läraren fick en för att sätta upp nånstans, här är de 2 left overs:


Master pieces huh? Ge mig 10000 så får ni en.

....Skoja ba ;)

Sen recordade jag och Astrid in några låtar hos mig, och så gjorde vi 3 random filmer. Det var kul :)

Kramiskramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0