Volume Powder

Igår köpte jag PROFFS Volume Powder, har aldrig testat pulvret från det märket förut. Såhär blev det:


Det var ett bra köp, det gav maximal volym och det var rätt att forma och styla som man ville. Dock kändes det som att det torkade ut hårbotten och jag fick världens elektricitet i håret. Får helt enkelt använda mer balsam nästa gång!
Jag rekommenderar ändå det här om man vill ha rough and tough style. Även om det var lite obehagligt så blev det skitsnyggt, vill man vara fin får man lida pin. Haha. Men den här produkten ska jag nog fortsätta använda ett tag. Håret blir så skadat om man teasar det!

Och dagens outfit:

T-shirt: Monky
Väst: Japan (harajuku)
Kavaj: Vero Moda
Slips: Japan (harajuku)

Sen hade jag gråa jeans med "nit"bälte.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0