Valentines Day!

Imorrn (idag egentligen för klockan är över 12..) är det alla hjärtans dag! Gud vad mysigt. Jag kommer inte göra något speciellt, för jag ska jobba direkt efter skolan till 9, men bara känslan av den dagen är så skön. Det bara hänger hjärtan i luften. Får mig också att tänka på att jag måste gå och ta tag i en kille snart...

I lördags kom Mika på att vi (Mika, Angie, Mamika och jag) skulle göra choklad under veckan och ge dem till varandra nästa vecka när vi träffas! Det kommer bli jätte kul och jag måste börja tänka på hur jag ska göra mina och hur de ska se ut. Kärlek är ju ändå inte bara om förhållanden, utan också för sina vänner och familj som alltid finns där för en <3 Sånt ska man alltid uppskatta.

Men en annan sak är att kärlek är kärlek, vem du än finner det i. Tjejer med killar, killar med tjejer, tjejer med tjejer, killar med killar osv.

Här slänger jag in några bilder på min vän Dallas, som alltid lyckas hitta de finaste killarna som är som gjorda för honom! Kärleken mellan honom och hans pojkvän är obeskrivlig<3



Dallas och hans ex, Markus






SongOfTheDay @deviantart

Hoppas ni får en underbar dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0