Sjukjävel

Asså jag är så ledsen att jag inte hann blogga något igår, men det var skönt att se att ni fortsätter läsa! Jag var jätte förkyld och tänkte att jag borde lägga mig lite tidigare för att orka med att jobba idag för jag hittade ingen vikarie... Lyckades lägga mig runt 11-12! Mår lite bättre idag, igår kändes det som att jag hade feber. Så igår vaknade jag typ 4 (eftermiddagen) och direkt var det på med ridkläderna och off till Starlight! Jag svettades ihjäl i stallet, hade jag feber tro...?

Het klipp från konserten jag var på i november (bassisten är helt straight, HETT!): Låten heter Fever



Dagen innan var jag så trött att jag somnade flera gånger på lektionen i japanska skolan, och vaknade när jag märkte att jag höll på att ramla av stolen. Pinsamt! Jag drömde till och med massa drömmar! Sen frågade läraren lite diskret "...hur länge brukar ni sova under natten?". Aja, that's me!

Ett annat klipp från konserten!: Låten heter Sleepwalker 

Ja, det var min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0