Random dag

Tja.
Idag vaknade jag av att alla skrek på mig för att jag måste gå ut med hunden. Pappa har varit borta i 4 dagar och då måste jag gå ut med bäbi.
Sen åkte vi på visning (hus), vilket var en besvikelse. Det var trångt överallt med små korridorer som en labyrint. Ush..
Sen red jag finaste Starlight. Han har tydligen varit på hugget den här veckan så jag skulle vara beredd på allt. Men det gick ganska bra. Visst, han skuttade lite fram och tillbaks, vänster till höger men så farligt var det inte. Jag höll mig kvar på sadeln i alla fall.
Ooooch så pluggade jag någon timme, fan vad jobbigt. Sen var det duch, torka och föna håret och nu ska jag gå och platta så jag blir såhär schnygg: (haha)



Kramolater alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0