No Love...

Det här var nog den sämsta alla hjärtans dag.. ever! Folk har avslöjat hemligheter, man vet inte riktigt vem som är ens riktiga vän längre, syrran har svikit en på värsta sätt, den man älskar älskar inte en längre och vänner dissar en för status...

Aja, har ju några av de finaste vännerna kvar. Och självklart familjen. Inte riktigt min syrra men annars. Sen fick jag en hjärtbakelse av pappa! Imorrn ska jag nog åka och köpa choklad till pappa och mina andra favoritmänniskor! Då är jag riktigt söt :)



Hoppas att ni fått den delen av kärleken som fanns kvar här i världen. Det räckte tydligen inte åt alla, för jag blev utan, förutom när det gäller familjen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0