Love...

Ni vet när man är kär, och man inte riktigt vet vad man ska göra? Man vill lixom gå fram till denne och bara säga "Jag älskar dig. Jag älskar dig så mycket att jag inte vet vad jag ska göra". Visst vill man göra det ibland? Går det bra står man där sekunden efter och hånglar, eller så börjar den andra med ordet "asså...". Så jobbigt! Man vill bara gå nånstans och sluta vara kär....??? Oh gosh..

Snart är det Valentines Day, och som varje år så är jag ensam. Kommer någon till mig och frågar, svarar jag ja till nästan vem som helst! Herregud, jag är en sån äcklig tönt som står awkwardly i hörnet med böckerna intill bröstet, rätar till glasögonen och skakar av nervositet. Hm...



Hoppas jag inte blev allt för cheesy. Men jag har en annan sida som jag kan visa upp ibland när jag är så fucking kär...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0