LAN!!!

Sorry, har inte uppdaterat på några dagar, men i förrigår la jag mig lite tidigare (typ 11) för att orka med att lana i skolan igår.

And I have to tell you, DET VAR SÅ JÄVLA KUL!!! Vi spelade knappt några spel, men vi kollade på film, gjorde sanning eller konka, snackade osv. Hela natten!<3 Vid kl 6 på morgonen tuppade jag av och sov nästan en timme. När jag vaknade hade jag skitont i magen. Träningsvärk tillsammans med allt godis och snacks jag åt igår. Och att perversa lilla Anton humpade mig och tryckte min stackars mage skithårt, och låg på mig och kramades så hårt att jag nästan spydde. Sorry Anton om du läser detta, men var bara tvungen att förklara hur ont jag hade!

Natten spenderade jag med Astrid, Sara, Eleonor, Amanda, Debbie, Anton, Svante, Carro, Lollo, Helena, Hanna, Daniel och Lydia. Sorry om jag missade någon...!!

Vi tog ett rum för oss själva och gjorde sjukt konstiga saker...?








Sista året på skolan = Sista lan. Hoppas verkligen vi kan göra om något liknande!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0