Kavaj yao

Tjenatjenah.

Slutade 1 idag, whaouh! Men bussen kom inte försen 2... och så var det en sjukt störd chaufför... ohlala.

Sen när jag väl kom hem och satt och spelade in några låtar kommer vår nya granne och berättar att han fastnat i backen och undrar om min pappa är hemma. Alla ska alltid fråga min pappa när bilen kört fast... Han har en superbil! TATTARAAA! Han är typ mercedes addicted? Vi har två mercedes bilar, även om jag föreslog att vi skulle köpa en limousin... Men han tyckte att det kan bli jobbigt för att de är så stora och får inte plats någonstans. Hahaha...

Nog om bilsnack. Hade på mig min nya kavaj idag!


Hann inte sminka mig alls idag.. haha

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0