Jessie J, Fixad!

Jag skrev i ett tidigare inlägg om underbara Jessie J som jag ville skulle slå igenom "the celebrity world". Gissa vad? För några dagar sedan spelade de henne på svensk radio!!! Först min hetaste Adam, sedan Jessie! Och något som är riktigt "komiskt" är att hon typ är gay??? WTF?! Kommer det gay flower power ur mig som gör alla mina idoler till gay? Haha, bara lite kul.. Men som tur var är att hon inte är någon snygg kille som jag absolut vill ha. Puuh för det<3

Nu har hon releasat en ny musikvideo med B.o.B. Hög ranking säger jag bara! Underbart!

Jag är synsk, har alltid varit. Därför är jag speciell och coolast i världen. Nejdå, synsk är jag inte men coolast ja.



Nån mer som vill slå igenom? Jag fixar det.

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0