ICA reklam - Statist

Tjah!
Idag jobbade jag, sara och nell som statister på en ICA reklam! Vi fick skippa sista lektionen för att hinna med tåget och bussen till Värmdö. Sen var vi där från 13:30 till 19:00. Skitkul var det, speciellt för mig som blev helt galen i alla kameror, mikrofoner och andra tekniska saker inom film. Jag är filmkåt.

I slutet av dagen satt vi 3 och kollade på när de filmade resten av reklamen, och det var så jävla kul!!! Vi satt med alla regissörer, klippare osv osv. och kollade på när de filmade. Det kändes så coolt. Och som de flesta säkert vet är det film jag vill hålla på med i framtiden, och mina tankar har inte ändrats alls efter idag. WOW<3

Om ni vill veta något speciellt så ere bara att kommentera eller mejla ( [email protected] ).

Sen gick vi på öppet hus i ett gymnasium i sthlm, men intagningspoängen var alldeles för hög för oss retards, så det blir ju inget av det..

Sen vare pizzeria som gällde och sen hemåt!

Nu kommer några bilder backstage:


ALLT är fejk! Allt är uppbyggd för reklamen. Tomma förpackningar, fejkdörrar, skyltar osv. WOW!!!

Fixar...

Under filmningen av en scen...

Jag och Sara @ fikapaus


C you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0