Glada läsare

Blir skitglad när jag ser att folk läser bloggen! Jag antar att de flesta är i skolan nu, och läsarsiffrorna stiger ändå! Det betyder väl att alla sitter på morgonen och läser, eller i skolan. Är så glad att ni väljer just min blogg att slösa tid framför! Vissa kanske läser för att hata, men det bryr jag mig inte om.

En annan rolig sak är att folk jag inte riktigt känner kommer fram till mig och berättar att de läst bloggen och att de älskar mina nageldesigns och annat! Plus att folk med ganska populära bloggar med många läsare läser just min blogg! TACK!!!<3

Dock är det nästan ingen som orkar kommentera... Aja

Snart kommer videos på när jag fixar mina burberrynaglar och min "hårvana".

Nu är jag hemma och är sjuk, typ jätte förkyld! Men vaaad gör det? Kan chillchilla!



Lator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0