Crazy

Tidigare idag red jag underbara Starlight. Hon var verkligen inte på humör. Fick ihop 4 skutt rätt upp i luften i följd av rätt bakutsparkar + en bockning. Fick ta av mig sporrarna efter de 2 första, men det hjälpte inte precis... Vi skulle träna på bogen in i gallopp, men det gillade hon verkligen inte. Så fort jag fatta - WHOOOM! Jahapp, då är det bara att testa igen - WHOOM! osv. shit.. aja, det var väl det..




När jag kom hem laddade jag upp en film som jag redigerade klart igår! Det är en Behind The Scenes av en tidigare parodi!



Jag har också valt gymnasium nu. Fick ihop 5 val. Hoppas jag kommer in på något bra, även om man ska göra omval senare i april!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0