Chocolate Shopping!

Tja bajsungar!

Jag nämnde i ett tidigare inlägg att jag måste gå och köpa choklad... Done! Köpte ett paket hjärtchoklad till mina föräldrar och två chokladkakor (mörk och ljus choklad) för att göra choklad till mina finaste vänner!

Astrid och Nell hängde med, och vi hade skitkul! Träffade Astrids kompisar och bråkade med några äckliga bitchar vi träffade på. Fan vad de var patetiska...



Happ... Nu stängdes hårdisken av. Pappa har programmerat så den d´typ gör de... Så nu kan jag inte komma åt mina bilder förutom från desktopen. Bajs..

Aja sorry, pussåhej!

Kommentarer
Postat av: Anton Pilhage

Nej tack.

2011-02-18 @ 20:14:33
Postat av: Erika

...nehe...?

2011-02-19 @ 00:59:51
URL: http://freakingfierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0