Animal print ADDICTION!

Asså vad är det med mig och djurmönster? Bara älskar att "bära" djurmönster på plagg och naglar!!! Leopard, zebra, tiger, ormskinn (<3333), päls och läder/skinn. Heeelt underbart!

Jag känner att jag måste köpa mer, har inte så många plagg med det.
Just nu har jag typ
2 skinnjackor (en för vår och en för vinter)
en lädertröja
ett par converse med ormskinnsimitation
ett par byxor med ormskinnsimitation
två par svarta läderskor
en pälsjacka


Det jag vill ha nu är en stor pälsmössa (aka björnfitta)


Några skor
Klicka för att förstora bildenKängor på klack, Dina svartKlicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bilden

Läderbyxor


Och strumpor




Jag har typ tröttnat på min stil... Den känns så enformig! Så jag tänkte twista den lite, men bara lite. Kanske sätta lite mer färg! Har sett så många snygga stilar i japanska modetidningar som jag tycker är skitheta!!!












Japaner är heta, end of story


Kommentarer
Postat av: Nora

Japaner är smoking ffs!

Shoppa japan-inspirerat med mig när du blir frisk. OK? Krya på dig<3

2011-02-24 @ 18:31:28
Postat av: Erika

Taack<333 Jaa, måste shoppa ihjäl mig! Vill ha massa high socks för det första x]

2011-02-24 @ 23:29:42
URL: http://freakingfierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0