Sleepwalker

Häj!
Idag vaknade jag typ 3, och låg i sängen till typ halv 4 med mobilen... Jag älskar verkligen att sova! Sen var jag inte alls hungrig men tvingade i mig lite mat alldeles nyss... brunch?

Hursomhelst.. Nu har jag laddat upp en film jag redigerade klart igår. Den filmade vi 10 december i skolan med några lärare, hur kul som helst. Här är länken om ni vill se: http://www.youtube.com/watch?v=7-DW1Z7kU9Y

Nyss checkade jag igenom en kompis album på facebook från Glam Nation Tour... Jag saknar den dagen så jääävla mycket!!! För er som inte vet så är det Adam Lamberts världsturné som jag också var med på. Det var i Debaser Medis, som är en liten nattklubb på medborgargatan. Efter konserten träffade vi hans dansare: Sasha, Taylor, Terrance och Brooke (Brooke är också hans koreograf). Taylor och Terrance var huuur snygga som helst! Känns som om alla heta människor är kopplade till Adam... HUR?! Aja.. Jag fick en kram av alla + de signerade min ukulele. Vi snackade en liten stund med dem, och gu vad de e schyssta! De sa att vi var jätte söta <3 Så nu har jag kärat ner mig i ytterligare 2 personer... och ofc så är en gay.. VARFÖÖR? :'(

Saknar verkligen den dagen. Synd att vi inte kunde träffa Adam och hans band, men när de va i Sverige i mars fick vi träffa dem privat och vi hade en liten prvat "drink" med Longineu (trummisen) som nu har slutat för att gå tillbaks till hans gamla band Yellowcard. Han e en underbar människa, och YC äger! Vi var typ de första fansen i Sverige som fick träffa dem!! Hur coolt som helst. Jag har varit ett stort fan av Adam innan han var känd. Och det kommer jag vara för alltid.


I mars när vi träffade dem


Här är den enda bilden jag hittade på oss 4 + en annan vi lärde känna. Så snälla, ignonera mig! Detta är i Debaser.

Adam i Debaser!

C ya later, alligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0