Nerrrd

Jag sitter seriöst vid datorn mer än 12timmar om dagen. Nördvarning?

På tal om nördar, jag ÄLSKAR fejkglasögon. Ibland när man inte kan hitta den coolaste kombinationen av en outfit är det bara att slänga på sig ett par stora glasögon så blir det redan fierce!
Jag har ett par glasögon, riktigt stora, som jag köpte i japan (tokyo) i somras. De kostade runt 200 svenska kronor. Varför jag köpte dem i Japan var främst för att jag aldrig hittade några speciella i Sverige, och självklart för att jag inte vill att någon annan ska ha på sig samma.
De glasögonen jag har är lik alla andra svarta fejkglasögon med silvriga pluppar på kanterna, fast istället för plupparna är det stjärnor (och så är de EXTRA EXTRA stora)! Snacka om gulligt!



Sara, jag och nell f.v. Hur snygga som helst!



Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0