Kläder jag MÅSTE ha!!!

Har sett massa skitsnygga outfits på olika artister jag bara MÅSTE ha!! Här är bara några få av dem:

y100jb_gift
Hans byxor och handskar

Denna jackan. Vet EXAKT vart jag kan få tag i den: Gucci!!

Glasögonen SÅ FREAKING FIERCE!!! Bryr mig inte om man inte kan se igenom dem, JAG MÅSTE HAA!

Hatten (utan fjäder), handskarna och kavajen

Jackan <3<3 (het bild, right?)

Kavajen och handskarna, OMG!!

Jaaackaaaan!!

Åter igen: JACKAAAN!!!

Hoodie/klänningen (?) WHAOUH

Hatten!!

Hjälmen

Hjälmen. Skitgulligt

Solglasögonen! + hatten om jag klipper håret kort!

Vet om maaassa andra kläder/saker att ha på sig som jag vill ha, men det blir för långt så jag postar allt eftersom!

Om ni hittar någon copycat på de här kläderna, TELL ME!!! JAG KOMMER ATT ÄLSKA (inte sex) DIG FÖR ALL EVIGHET!

Kraaam<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0