Hair Trouble

Har funderat på att klippa mig i flera månader nu, och just när jag trodde jag bestämt mig för att INTE göra det var det en person igår som sa till mig att jag liknar Willow Smith. Tycker inte att vi liknar det minsta, men har hört av många att jag liknar olika mörkhyade personer. Rätt coolt..

Och eftersom att Willow har en liknande frisyr som Rihanna har (så som jag vill klippa mig), och att Willow passar i det gör mig helt galen igen. Nu kommer jag gå runt och försöka bestämma mig om jag ska klippa mig eller inte. SKITJOBBIGT!!!

Kompisarna vill jag inte fråga om åsikter från, för det är ju klart att de tycker det är spännande att jag klipper mig så unikt, och ibland glömmer de att tänka på om jag verkligen skulle kunna pull it off. Så det här ska jag bestämma mig på egen hand... Pappa tyckte det var coolt, men mamma är ju helt emot det. Sååå... åter igen, PÅ EGEN HAND.

Hur fierce som helst!

Willow Smith

Där är ju lå långt.. borde jag..?

Den bjuder jag på.. ;)

03:16 G'night!


Kommentarer
Postat av: -lea

aghhhhhh! du liknar ju henne sjukt mycket :D gillar din frisyr nu men, det är väll alltid kul att ändra :P

2010-12-29 @ 15:25:35
URL: http://lealovespeace.devote.se
Postat av: Erika

fattar inte vad som är likt?! Haha.. Ja, alltid kul att ändra.. btw, ska länka din blogg senare! ;) <3

2010-12-29 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0