Glittery Alien From Planet Fierce

Jaha.. då gör jag som många andra och skapar en liten blogg! Jag la av med bloggandet för typ ett år sen, men nu känns det som om det är dags att starta igen! Så här är lite om mig..

Erika heter jag, ska fylla 16, bor lite utan for Stockholm, gillar filmregissering, redigering, fotoredigering och typ allt möjligt inom mediavärlden. Väldigt intresserad av kläder, hår, naglar och smink, typ mode som många kallar det men själv hatar jag att kolla hur andra klär och sminkar sig, så jag kallar min egna lilla "mode" för Fierce Fashion eller Glam. Det äckligaste jag vet är falska människor, typ sånna som inte kan vara sig själva, alltid ljuger och anpassar sig till andra. Det gör mig spyfärdig!

Yess... och så älskar jag Adam Lambert, det är han som inspirerar mig med typ allt som finns... och hans musik e bara så awesome!

Ja, de va väl lite om mig. Är jag intressant så fortsätt gärna att läsa, och är du en sån som ska sitta och hata mig så kan du bara dra.

Så... Här på bloggen ska jag väl skriva lite om vad jag har på mig, hur jag fixar hår, smink, naglar å typ lite annat kul. Inte så mycket smink dårå eftersom att jag inte alltid sminkar mig så speciellt... Yes, men naglar e rätt kul. Jag älskar att vara "over the top" med typ allt.



After a while, crocodile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0