"Fucking gay get a life faggots"

Så jävla sjukt. Varför är världen full av homofober? FAN VAD JAG VILL GÅ OCH LÅSA IN DEM I EN MÖRK SOPTUNNA ELLER VAD SOM HELST FÖR ATT SLIPPA DEM!!!

Jag har en parodikanal ( www.youtube.com/erypaint ) där jag och (oftast) syrran klär ut oss till något sjukt och gör sjuka saker. Ofta spelar vi killar. Otroligt många tror att vi verkligen är killar och kommenterar sjuka saker som "Fucking gay get a life faggots", "gaaay warning!!" eller "asian homo parody". Tänk om jag verkligen var en homosexuell kille? FAN VAD JAG SKULLE BLI SÅRAD!!! Men de killar som ser att jag är en tjej har efter den videon frågat om min facebook och sagt snälla saker. ÄLSKAR KILLAR SOM KAN TYCKA ATT EN TJEJ MED KORT HÅR ÄR HET!! Btw, snackar mest om denna video: http://www.youtube.com/watch?v=-uAPp8RzUrg

Asså jag har inget emot att folk tror att jag är en kille eller så. Visst, jag är inte världens tjejigaste tjej... Bär inte string utan boxer (för tjejer ofc), tycker det är assnyggt med tjejer med kort hår, tycker att det är hur mysigt som helst med häng, vill otroligt gärna börja på boxning och bilracing (orolig mamma + ingen tid) och sover med bara byxor (och bh ofc..). Visst visst, kalla mig vad ni vill men jag är ju ändå en tjej. En helt straight tjej. Och killar, ni får leva med det. Är du en som kan älska en tom boy, kan jag älska dig lika mycket tillbaks. Haha.. Gay killar, varsågod! Det är ändå typ bara er jag blirkär i, innan jag får reda på att du e gay.. Fan vad sorgligt. Fick idag reda på att ännu en jag gillar var gay.. LOL!

Ni homofober är bara rädda. Visst får ni vara det, men det får ni hålla för er själva!!


Världens snyggaste boxers! Har massa sånna med denna text på, haha. På bilden har jag svarta mjukisbyxor över, men det kanske inte syns så bra..

GO PRIDE


Kommentarer
Postat av: bella

Hejhej! söt blogg :3 jag vet att det här är lite sent men iaf. Jag tycker oxå att det är synd me folk som klankar ner på homosexuella(är själv bi :P) men att vara homofob är just det; rädsla, när man är homofob har man ofta växt upp med homofobiska föräldrar, som med andra fobier upplevt något obehagligt involverande homosexualitet/bisexualitet eller bara alltid varit rädd, bara rädd. Inte det att man har nåt emot människan man får bara obehagskänslor när de ser någon som inte vet jag, hånglar med nån av samma kön? Har själv en väldigt nära vän som är homofob och jag tycker att det är modigt att han vågar berätta det för att jag vet att många behandlar honom dåligt för det. Och jag vet att det är en rätt fånig sak att vara rädd för men vissa är ju rädda för typ fjärilar?^^ De får ju fortfarande respekt, man måste respektera att det faktiskt är en rädsla. Men om man handlar utifrån sina rädslor och behandlar någon dåligt och inte ser dem som människor utan bara en sexualitet, DET är fel!! Tänkte bara informera lite, visste själv inte det här får några år sedan och använde ordet HELT fel!

Kram från mig ;D

2011-04-12 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0