Fast Shopping

OBS. Folk som är trötta på alla shoppingdagböcker i tusentals bloggar, här är ännu ett ooriginellt inlägg!!

Vid 6-tiden åkte jag vill Täby C och shoppade lite, typ bara 40min eller så. Köpte 4 linnen, tights och en t-shirt. Ibland är det skönt att bara springa runt i random affärer och köpa något snyggt!


Outfit of the day. Mitt hår fick ta en liten paus från platttången, fönade det bara idag.

Gick ut med svart pälsjacka, självklart fejkpäls! + 3 fierce ringar!

Woolmix Tights LINDEX 149:-

Linnen BIKBOK 99:-/st

T-shirt JC 199:-


Kanske lite tråkiga kläder, jag vet. Men det gäller att pull it off med snygga smycken och kavajer/västar!

Yess<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0