WE CAN RIDE AWAY, NO TIME TO WASTE TONIGHT BABY

Vaknade nyss i soffan som en bakfull unge.. Har typ sovit i tre timmar. Vart ju så trött för jag sov typ bara 5 timmar inatt, på grund av en sista-minuten-läxa-upptäckt jag gjorde runt 12. Jag har egentligen lite läxa tills imorrn men oh fuck it, får väl plugga extra imorrn då. Ska ju också gymma med Westin, haha asså jag tränar varenda dag känns det som. Det gick från att aldrig ha tränat i gym (och inte heller hemma...) till att träna varje dag! Hur gick det till lixom? Min PT måste vara stolt över att se mig på gymmet varje dag haha! Jag berättade ju för honom att jag aldrig tränade.. Men vill man ha snygg kropp får man träna utan stopp! (kom på de helt själv, jävla cool jag är).

Kolla in vad jag hittade på datorn! Min tunnisrumpa + rygg för ca 1år sen. Nu har jag lite mer muskler längs ryggraden, och mer runt mina smilegropar över rumpan!


Nej nu ska jag ta en dusch för 3e gången idag, sen sova!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0