Shopping

Måste gå och duscha nu för jag ska snart dra iväg ända bort till Göteborg! Men eftersom att jag inte bloggat på ett tag kände jag mig tvungen att slänga in ett inlägg för mina fina läsare. Jo, jag tänkte visa er vad jag köpte i veckan!

Ett par dödligt snygga Wrangler jeans. 1199:-




Linne från Saint Tropez. 249:-


Bustier från Gina Tricot. 99:-


Nya löparskor, äntligen! Inte helt säker på vad det kosta för mamma betalade, men tror det var 1300:-


Ha en underbar långhelg!! Bloggen får troligtvis lida tills jag komemr hem (fredag), men vi får se om jag lyckas slänga in ett inlägg där borta.

Kram


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se

Åh vad snygga jeansen var! :D

2012-05-17 @ 22:16:53
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0