MONKEY BUSINESS

Har äntligen skrivit prov i Fotografisk bild. Har pluggat så himla mycket inför det, så nu hoppas jag på bra betyg, även fast det gick skitdåligt... Men nu har jag tid att blogga igen!

I förrigår var jag som sagt och shoppade igen. Det är svårt att låta bli när sommaren börjar komma. Nu i veckan blir det 12'C. Aja, vi fick en veckas sommar i alla fall??

Jag köpte 2 plagg inne på Monki!

På senaste tiden har jag blivit helt obsessed med nätlinnen. Tycker det är så snyggt att klä sig vågat! Plus att det typ är sommar nu, och sommar=naket, right?? Jag kanske låter helt sjuk, men det snyggaste är ju att inte ha något under linnet, och då menar jag ingen BH, ingenting. Det är inte alla som förstår sig på den stilen, men don't call me crazy! Men jag skulle aldrig våga gå ut så haha.


Köpte också ett linne. Föll för den öppna ryggen och den lysande färgen.




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0