I LIKE CRAZY, FOOLISH, STUPID

Är hemma nu och sitter i sängen och äter en stor Marabou Nonstop. Yum! Jag träffade Mamika och Mika i stan för att kolla på Mamikas projektredovisning, vilket var dans. Hon är så jääävla duktig på att dansa! Vilken tjej asså!

Träffade också många igenkända ansikten... De var på en fest jag var på för några veckor sedan. Lite awkward situation när man träffar nån som var skitfull sist man sågs, och är lite osäker på om han känner igen mig eller inte... haha! Men det gjorde han så "puuh" på den.

Just det! Helvete vad läskigt det var när jag skulle försöka hitta till byggnaden de skulle ha presentationerna i... Jag gick typ lite vilse. Först blev jag jagad av en psykopattant (ni som brukar hänga i sthlm har säkert träffat på henne, hon är överallt). Hon ropade "EEEEEEEEEEEEEEEEEY" till mig så jag började gå snabbt åt andra hållet. Sen hörde jag henne bakifrån komma närmare och närmare samtidigt som hon säger sjuka saker och är jätte arg för no reason. Jag sprang runt där och var jagad en stund, innan jag flydde in till en klädaffär och gömde mig. Herregud...

Sen går jag vidare och är jätteorolig över att träffa på henne igen, men då skriker 5 stora killar efter mig och frågar om jag vill ha lift. De följer efter mig och ba "eey eey tjejen! Vill du ha lift ellaaah??".

Vilken dag asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0