I AM NOT A WHORE, BUT I LIKE TO DO IT

Tjena folket! Har haft ett litet uppehåll för jag har varit upptagen med livet.

Hade en crazy kväll i fredags. Vi såg LMFAO i grönan! Fan vad bra de var!!! SkyBlu hade skadat ryggen och kunde inte vara med på scen, men Redfoo var så jävla grym. Jävligt sexig var han också, trodde aldrig jag skulle säga/tycka det, men fan nu har jag en liten crush på honom haha.











Det blev lite panik dagen innan för jag hade svårt att hitta folk som ville gå samma tid som mig, men som tur var frågade Xia mig om jag ville gå med henne, kvällen innan själva showen! Tur det, annars skulle jag vara tvungen att åka dit själv (men skulle självklart ha massa sällskap under showen av vänner som kommer andra tider hihi).

Xia!


Vi stod typ på 3e raden! Såå nära scenen. Höll på att svimma ett fåtal gånger av det stora trycket där framme, men jag klarade igenom hela showen, som var en och en halv timme. Det var så jävla många som svimmade, bars ut av vakter etc. Jag skildes åt från Xia under showen för det är typ omöjligt att lyckas hålla sig på en plats för alla knockar en, trycker en och drar i en. Det visade sig att hon också var en av dem som var tvungen att gå ur crowden lite tidigare för trycket. Ett gäng killar precis bredvid oss började ju fightas också...

I grönan träffade jag en massa andra vänner, men det vart ju så galet att man inte hann säga mer en hej eller vinka.

Två svettiga, smutsiga, något alkoholluktande tjejer efter konsären



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0