PILOT

Hej folket. Jag har inte riktigt haft någon blogglust, så jag har inte lagt upp fina bilder på senaste tiden som ni säkert märkt. Livet är väl rätt underbart, men den senaste veckan har det inte hänt något. Jag har inte orkat vara social, utan mest pluggat. Men idag bytte vi till Period 4, vilket betyder vår CHILLSCHEMA! Slipper fysiken och biologin ända till HÖST!!! Underbart, isn't it? Slutar tidigt varje dag också, så nu äntligen har jag fått ett liv.

Hursomhelst var jag på en kort shoppingrunda med Clara, Hannah och Emilia. Köpte mig ett par nya solbrillor till min lilla samling för sommaren! Stora pilots, precis som det ska vara

Brillorna näst längst ner bland solglasögonen är de brillorna jag köpte idag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0