Långhelg!

Nu har jag ledigt till onsdag! Fan vad skönt. Men jag har fysikprov samma dag som skolan börjar igen, och biologipresentation på torsdag, matteprov tisdagen efter det, och fysikredovisning på onsdagen, så lite (dödligt mycket) plugg blir det under helgen... Det är stressigt just nu, för alla lärare klämmer in prov och redovisningar tätt intill varandra. Dumt.

Längtar till sommarlovet! 3 månader kvar.

Här är en bild från min sommar 2011 då vi reste runt USA. Lyckades bara ladda upp en, det gick inte med nån annan men jag vet inte varför... (Skulle göra ett seperat inlägg om det med massa bilder för jätte länge sen, det har bara inte blivit av. Men snart så!) Bilden togs i Universal Studios. Det var så varmt så jag ställde mig ofta framför svalkande fläktar som fläktade kallt vatten! Älskar ändå överhetta<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0