High on Heels

Sitter och äter mandelmassa. Helt sjukt vad jag gillar att äta, försöker verkligen dra ner på ätandet men det är skitsvårt! Haha, får vara tjock i en vecka till, sen ska jag skaffa gymkort! Det är så att nästa vecka får de i mitt gymnasium testa att träna i massa gym helt gratis, så jag tänkte försöka träna varje/varannan dag och se vilket gym jag gillar mest. Sen ska jag satsa så jävla hårt, och träna varannan dag för att komma i form till sommaren! Ska försöka gå ner lite och få en snyggare rumpa och smalare lår, och även en snygg mage. Ni vet när man har ett djupt streck genom mitten på magen? SNYGGT!

...måste också träna upp benen för de långa dagarna i heels i sommar. Jag går nästan aldrig i platta skor på sommaren, vilket folk irriterar sig enormt på. Jag som redan är längre än alla andra blir extra extra lång, haha.

Nu ska jag kolla lite på fashow shows för lite inspiration, innan jag tar en dusch och lägger mig.

Chiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0