Good things comes to those who work

Sådär! Äntligen klar med pluggandet inför biologiprovet jag har imorrn! Har pluggat i minst 40 timmar, nu fan orkar jag inte leva om jag inte får minst ett C på provet.

Nu ska jag duscha och fixa mig. Jag kanske kan skriva intressantare inlägg imorgon när jag äntligen fått mer av ett så kallat liv. Franskaprov och svenska-artikel på torsdag, så det måste jag också satsa lite på, men imorgon ska jag fan vila. Får göra det mesta på onsdag (har redan börjar plugga, och har nästan skrivit klart på artikeln). Duktig tjej här!

Jusste, nu känns det som att våren börjar komma, på riktigt! Längtar till sommaren, då ska jag åka ut med båten och åka vattenskidor och bada <333

Snygg pojk <3


Typ 2 somrar sen. VILL BLI SÅ SMAL IGEN!!!



God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0