Face Party

Jag nämnde tidigare att jag skulle besöka läkaren för mina acneproblem, så det gjorde jag ju (förstås) och läkaren skrev ut nån ny kräm/gel jag skulle testa. FY FAN JÄVLA SKIT vad den torkar ut!!! Går runt och känner mig som en ödla för jag blir så jävla torr! Det är värst när man ska försöka sova och det känns som att ansiktet ska brinna upp. Fy fan vad jobbigt. Och så vaknar jag upp på morgonen och ser ut som en tomat. Usch, nej det här var inget för mig. Ska använda den på små små områden fr.o.m. nu för breda ut den över stora områden fungerar EJ. Har suttit och smörjt in mig med en återfuktande kräm hela dagen idag för det svider som in i helvete. Snart slutar jag upp som en inlindad mumie. Egentligen ska jag ju inte återfukta med krämer för då kommer all acne och börjar festa i mitt ansikte.



Ska testa krämen i nån vecka till. Om det inte funkar går jag och ber om något nytt. Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0