Dull

Jaa vänner och haters.. Inte mycket att skriva om. Har bara pluggat och pluggat, samt klämt in gymmet varje eftermiddag. Känner träningsvärken i magen, vilket är underbart. Idag hann jag dock inte träna för jag skulle hoppa en polle, sen kom jag hem och tjockade mig alldeles för mycket. Tacos, 2 portioner med äppelpaj + dubbelt så mycket grädde, chips.. och allt ni kan tänka er. Ångrade mig så himla mycket efteråt att jag bara ville spy. JAG SKOJAR BARA! Nej men ush, jag är en ätaholic. Åt ett helt MAX meal igår, har typ aldrig hänt förut, men jag var så jävla hungrig för jag va i gymmet i typ 3 timmar?!

Nej nu ska jag träna lite diskret hemma för alla sover, sen duscha, och försöka somna.

Bjuder på en bild från i somras från underbara Las Vegas<3


Pussåhej



...leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0