'Cuz you can bet that this won't even ever happen again

Dagen har jag tillbringat till att städa mitt rum. Bokstavligt talat hela dagen, dvs. från kl. 12 till 1(på natten). Fick slänga en hel del saker, för jag har jätte problem med att jag hamstrar. Jag måste typ spara allt, för allt har en liten historia bakom det. Men idag fick jag kämpa igenom dammet och slänga allt som egentligen var onödigt. Sen har jag pimpat upp det lite, sorterat, fixat en skohylla, putsat, dammsugit etc. Wow, nu är jag snart klar. Måste bara fixa mitt skrivbord imorrn!

Jag kan ju visa er mitt pyttelilla rum om ni vill. Då kanske jag kan filma en runda. Sen får jag ofta höra av folk i verkligheten att de vill komma hem till mig för att de vill se i mina garderober, vilket är lite komiskt. Jag snackar ju ALDRIG om mina kläder, eller garderober för den delen.

Men vill ni se antingen mitt rum, mina garderober, båda, eller något annat ni vill att jag ska filma, så skriv en kommentar så kan jag fixa några filmer.

                                                                   Egooo
                                             

Ska börja plugga lite nu. Ha en skön fortsatt helg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vlogga! :D

2012-03-18 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0