VACATION FREEDOM

Klockan är snart 3 på natten och solen börjar redan komma upp. Gotta love the summer<3
 
Idag har jag haft en liten videoshoot, visar er filmen sen när den är klar! Här är i alla fall en annan liten kul grej jag gjorde med syrran för några dagar sen, check it out! Adress till kanalen: www.youtube.com/hoklook
 
Morgondagens schema är osäkert.. Jag med några vänner blev inbjudna att sitta publik för en tv-show för kanal 4, men jag vet inte om jag ska dit. Jag står på deras lista men för det första kanske jag skulle träffa en annan och se på bio, för det andra har jag inga bussbiljetter (hahah..) och för det tredje tar det mer en en timme att åka dit. Aja vi får se hur det blir. Skulle va kul å se Peter Jihde live dock haha.
 
Bjuder på denna snygga bild på mig jag hittade en kul bild på datorn. Ja, det är en snopp till höger. Och ja, jag skojar för det är en tunga.
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0