PUBLIC PRANKS

Tjena bloggen!

Igår var jag i stan med Hanna, Daniel och Sara för att filma lite pranks (dolda kameran)! Ja, snart 17år och det är fortfarande lika roligt.



Idag vaknade jag så tidigt som 8 (sommarlov jue??) för att åka in till stan på ett viktigt "möte". Jag tog mig till en plats jag aldrig varit på förut, för att träffa folk jag aldrig träffat förut. Tänkte att det var dags att en med så dåligt lokalsinne som jag borde ta och lära sig ta ansvar och växa upp, haha! Jag har ju alltid med mig nån när jag ska gå till någon plats jag aldrig varit på förut för jag går alltid vilse. Så jag klädde mig proffessionellt, med killerheels-pumps (nya, visar bild senare!), fixade med hår och ansikte och drog mig ut. Tog mer än en timme att komma dit, och utan att gå allt för vilse lyckades jag göra det jag skulle göra för att sen åka hem igen. Fett stolt? Jaaa.

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är frågestund på bloggen :) Kolla gärna in och har du någon fråga så fråga på bara :)

2012-06-23 @ 18:29:54
URL: http://livetbakomenkamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0