MY TALENT? I CAN SLEEP

Gjorde inte ett skit idag..

Jag vaknade 12:30 (tidigt för att vara mig) för jag skulle ju träffa Sara för vi skulle dra ut och shoppa, men självklart blev den avbokat. Lördagar är inte direkt min favoritdag. Så uttråkad och deppig som jag blev gick jag och la mig för jag orkade inte leva i verkligheten just idag, och sov till typ 17. Hade bara ätit en klick yoghurt på hela dagen, men bestämde mig för att vänta till middag för jag försöker sluta med småätandet. Då kom mamma hem med munkar och tjock som jag är åt jag 2st innan middag, trolol.

Imorrn ska jag träffa finaste Angelica, Mika och Mamika. De får mig alltid på bästa humör!

Ska duscha och sova nu (igen), god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0